بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی تهران | کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان

کلینیک مهرسان | بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی تهران

قطعا برای شما هم پیش آمده است که به دنبال یکی از بهترین مراکز سونوگرافی در نزدیکی محل زندگی خود باشید. اگر شما در تهران زندگی می‌کنید ما مرکز سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان را به شما معرفی می‌کنیم. این مقاله را تا آخر بخوانید تا بدانید چرا کلینیک سونوگرافی مهرسان، بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی تهران است.

نوبــت‌دهی اینترنتی (آنلاین)

برای ثبت نوبت‌دهی اینترنتی، می‌توانید به راحتی از یکی از مسیرهای ارتباطی زیر اقدام نمائید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان

برای ثبت نوبت سونوگرافی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به  کلینیک یا درمانگاه و گیرکردن در ترافیک‌های سنگین شهری نیستید. تنها با چند کلیک ساده در سایت کلینیک مهرسان می‌توانید از سامانه نوبت دهی اینترنتی  به آسانی برای خود یا دیگران نوبت ثبت نمائید و در زمان مقرر شده جهت انجام خدمات سونوگرافی مراجعه نمائید.

کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته پزشکی و حضور متخصصان مجرب، طیف گسترده‌ای از خدمات تصویربرداری را به مراجعه کنندگان محترم ارائه می‌کند. ما در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان متعهد به ارائه خدمات سونوگرافی و تصویربرداری با کیفیت بالا و مقرون به صرفه به شما عزیزان در استان تهران هستیم.

کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان

خدمات ما در کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان

کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان به صورت تخصصی در زمینه سونوگرافی‌های پیشرفته بارداری، جنین و زنان با بکارگیری تجهیزات پیشرفته سونوگرافی، در شهرک غرب تهران همواره در تلاش به ارائه خدمات عالی به شما عزیزان است. در این مرکز با حضور دکتر محسن عدولی (متخصص غربالگری جنین و آنومالی اسکن) و سایر متخصصان آقا و خانم (جهت انجام سونوگرافی‌های زنان) خدمات سونوگرافی غربالگری جنین و سینه (بِرست) با دقت و کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود.
از جمله خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

  • انواع سونوگرافی‌های تخصصی بارداری: سونوگرافی داپلر کرتا، سونوگرافی آنومالی اسکن، سونوگرافی داپلر رشد جنین و تست ان‌اس‌تی (NST)
  • سونوگرافی اکو قلب جنین
  • سونوگرافی‌های تخصصی زنان: سونوگرافی سینه (برست) و نمونه‌برداری توده سینه
  • رادیوگرافی دیجیتال
  • نوروسونوگرافی (CNS)
  • ماموگرافی

موارد مفید در تفسیر اکو قلب جنین | کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان

خدمات غیرحضوری کلینیک مهرسان

یکی دیگر از خدمات بسیار مهم کلینیک مهرسان به شما عزیزان ارائه خدمات مشاوره رایگان در وب‌سایت مهرسان است. خدمات غیرحضوری کلینیک مهرسان در قالب سوال و جواب از متخصصان مستقر در این مرکز سونوگرافی به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. اگر سوالی پزشکی و یا به صورت تخصصی در زمنیه رادیولوژی برای شما پیش آمده است و نیاز به کسب اطلاعات و پاسخ‌دهی سریع هستید، می‌توانید به قسمت پرسش و پاسخ پزشکی در وب‌سایت مهرسان مراجعه نمائید و مشاوره‌های لازم را به صورت رایگان دریافت نمائید.

همچنین بانک سوالات کاربران و جواب‌های آن‌ها (با رعایت محرمانه بودن اطلاعات شخصی کاربران) در اختیار شما قرار گرفته شده‌است. ممکن است سوال شما قبلا توسط کسی دیگر پرسیده شده باشد. با مطالعه سوال‌های دیگران و پاسخ‌های متخصصان مرکز سونوگرافی مهرسان به راحتی می‌توانید روند رسیدن به جواب را برای خود تسریع دهید.
برای دریافت مشاوره ۱۰۰٪ رایگان با متخصصان سونوگرافی کافیست به این آدرس مراجعه نموده و آنچه را که در ذهن شما می‌گذرد مطرح نمائید: پرسش و پاسخ پزشکی
خدمات غیرخضوری کلینیک مهرسان در قالب سوال و جواب کاربران سایت، آن را به بهترین مرکز سونوگرافی تبدیل کرده‌است.چرا کلینیک مهرسان بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی تهران است؟

ما در کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان همواره به دنبال ارائه خدمات تصویربرداری با کیفیت بالا و مقرون به صرفه جهت رعایت وضعیت رفاهی شما عزیزان هستیم.

کلیه متخصصان ما در کلینیک مهرسان دارای برد اختصاصی پزشکی و تجربه‌های قابل قبول در زمینه سونوگرافی و رادیولوژی هستند.

تجهیزات و امکانات کلینیک مهرسان از پیشرفته‌ترین و مجهزترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد. استفاده از این تجهیزات، دقت و سرعت بالا در ارائه خدمات را برای ما امکان‌پذیر کرده‌است.

موقعیت مکانی کلینیک مهرسان در بهترین و آرام‌ترین نقطه شهر تهران، به دور از ترافیک‌های سنگین شهری در طول روز و گیر افتادن در طرح‌های شهرداری یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه و مهم این مرکز خدمات سونوگرافی در سطح شهر تهران شده است.

حضور متخصصان برجسته و با تجربه، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات سونوگرافی و رادیولوژی و موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به کلینیک مهرسان همگی دست به دست هم داده و باعث شده‌اند که این کلینیک به بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی تهران تبدیل شود.

نوبــت‌دهی اینترنتی (آنلاین)

برای ثبت نوبت‌دهی اینترنتی، می‌توانید به راحتی از یکی از مسیرهای ارتباطی زیر اقدام نمائید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

مزایای انجام خدمات سونوگرافی در کلینیک مهرسان

بهره‌مندی از تجهیزات پزشکی پیشرفته و حضور متخصصان مجرب یکی از مزایا و نقاط قوتی است که در کلنیک مهرسان ارائه می‌گردد. همچنین برخورداری از سیستم نوبت‌دهی اینترنتی نیز یکی دیگر از مزایای انجام خدمات سونوگرافی در کلینیک مهرسان به شمار می‌آید. دیگر نیازی به حضور فیزیکی در کلینیک برای دریافت نوبت سونوگرافی و گیرکردن در ترافیک‌های سنگین شهری نیستید. تنها با چند کلیک ساده می‌توانید از سامانه نوبت دهی اینترنتی  به آسانی برای خود یا دیگران نوبت ثبت نمائید و در زمان مقرر شده جهت انجام خدمات سونوگرافی مراجعه نمائید. به صورت کلی از مزایای انجام خدمات سونوگرافی در کلینیک مهرسان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته و به‌روز علم پزشکی
  • حضور متخصصان مجرب و باتجربه
  • ارائه نوبت دهی اینترنتی و آسان
  • دقت بالا در ارائه خدمات
  • ارائه خدمات مقرون به صرفه اقتصادی
  • دارای محیطی آرام و دسترسی آسان

موقعیت مکانی کلینیک مهرسان

کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان در شهرک غرب (تهران) و بلوار پاک‌نژاد قرار دارد. کلینیک مهرسان از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک مراکزی درمانی مانند بیمارستان آتیه و بیمارستان عرفان قرار گرفته است. همچنین نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به کلینیک مهرسان، ایستگاه اتوبوس دریا است و دسترسی به آن را برای کاربران از طریق حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.
برای مشاهده موقعیت مکانی کلینیک مهرسان بر روی نقشه روی یکی از لینک‌های زیر کلیک کنید:

مسیریاب نشان و یا نقشه گوگل

جهت دریافت نوبت دهی آنلاین می‌توانید به آدرس زیر مراجعه نمائید و به آسانی با چند کلیک ساده نوبت خود را ثبت نمائید.

نوبت دهی اینترنتی در کلینیک مهرسان

همچنین می‌توانید با شماره پذیرش این مرکز تماس حاصل نمائید و از راهنمایی‌های همکاران بهره‌مند شوید. شماره تماس: 02188366365

به طور کلی، بهترین کلینیک مرکز سونوگرافی و رادیولوژی باید دارای تیم متخصص و مجرب، تجهیزات پزشکی پیشرفته و خدمات گسترده باشد. تا بتواند نیازهای مراجعه‌کنندگان را به بهترین نحو برآورده کند و به آنها در بهبود سلامتی و کیفیت زندگی کمک کند.
ما در کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان مفتخریم که با همراهی و حضور پزشکان متخصص و مجرب این حوزه (سونوگرافی و رادیولوژی) در حال ارائه خدمات به همشهریان و شما عزیزان هستیم.
خرسندیم که با تشخیص سلامتی شما به آرزوی دست‌یافتی خود در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان در حال ارائه خدمت هستیم. برای مطالعه تخصصی در زمینه سونوگرافی و رادیولوژی به این وب‌سایت‌ مراجعه نمائید: radiology

مطالب مرتبط

آمادگی های قبل از سونوگرافی | چگونه خود را برای سونوگرافی آماده کنیم

آمادگی های قبل از سونوگرافی | چگونه خود را برای سونوگرافی آماده کنیم

با وجود اینکه انجام سونوگرافی استرس آور است ولی هیچ گونه خطر و عوارض جانبی برای شما ایجاد نمی‌کند. درواقع سونوگرافی یکی از امن‌ترین آزمایش‌هایی است که پزشک برای درک وضعیت مراجعه‌کننده تجویز می‌کند. پس نیازی به استرس و دلهره نیست و با خیال راحت این مقاله را بخوانید! ضروری است این را بدانید که آمادگی‌های لازم قبل از سونوگرافی به نوع سونوگرافی که قرار است انجام شود، بستگی دارد. با این حال، برخی از نکات کلی وجود دارد که برای اکثر سونوگرافی‌ها صدق می‌کند.

آیا می‌دانید بارداری پوچ چیست؟ | آنچه که در مورد بارداری یا حاملگی پوچ باید بدانید

آیا می‌دانید بارداری پوچ چیست؟ | آنچه که در مورد بارداری یا حاملگی پوچ باید بدانید

اگر نمی‌دانید بارداری پوچ چیست خواندن این مقاله برای شما بسیار مفید است. به صورت خلاصه می‌توان گفت بارداری پوچ نوعی از حاملگی است که تخمک و اسپرم لقاح پیدا می‌کنند، ولی از تخمِ بارور شده فقط یک کیسه حاملگی رشد می‌کند. در واقع جنین در داخل آن به وجود نمی‌آید. جالب است بدانید تقریبا دلیل نیمی از سقط جنین‌هایی که اتفاق می‌افتد به خاطر بارداری پوچ است. از دیگر نام‌های بارداری پوچ، حاملگی پوچ، حاملگی مولار (Molar pregnancy)، یا تخم پوچ نام برده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارداری یا همان حاملگی پوچ این مقاله را تا آخر مطالعه نمائید.

سونوگرافی NST یا تست استرس جنین چیست؟

سونوگرافی NST یا تست استرس جنین چیست؟

سونوگرافی NST یا همان تست عدم استرس جنین یک آزمایش غربالگری در سه ماهه سوم بارداری برای ارزیابی سلامت جنین است. این آزمایش با بررسی ضربان قلب جنین هنگام تکان خوردن با دستگاه کاردیوتوکوگرافی انجام می‌شود.

هر آنچه که در مورد رادیوگرافی جمجمه باید بدانید!

هر آنچه که در مورد رادیوگرافی جمجمه باید بدانید!

رادیوگرافی جمجمه یک روش تصویربرداری است که از اشعه ایکس برای ایجاد تصاویری از جمجمه استفاده می‌کند. در این فرایند ، اشعه ایکس به صورت متمرکز به بدن تابانده می‌شود. با عبور اشعه ایکس از بافت‌های استخوانی و برخورد بر روی صفحه دستگاه شناساگر، نتیجه ثبت می‌شود. در تصویر نتیجه این آزمایش بافت‌های متراکم مقدار کمتری از اشعه ایکس را از خود عبور می‌دهد.

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *