کلینیک سونوگرافی مهرسان

بهترین مرکز سونوگرافی اکو قلب جنین در تهران

در طی دوران بارداری یکی از سونوگرافی غربالگری بارداری یا سونوگرافی‌های ضروری حاملگی، سونوگرافی اکوکاردیوگرافی قلب جنین می باشد که به بررسی مشکلات و ناهنجاری های ساختاری عملکردی قلب جنین و اختلال ریتم قلب می‎پردازد.

کلینیک مهرسان با بکارگیری پیشرفته ترین دستگاه ها و حضور آقای دکتر محسن عدولی یکی از بهترین مراکز برای انجام سونوگرافی های ضروری حاملگی (‌سونوگرافی اکو قلب جنین) می باشد.

امتیاز مراجعین به سونوگرافی اکو قلب جنین مهرسان

(4/5)

سونوگرافی اکو قلب جنین چه کاربردی دارد ؟

امروزه با بررسی سونوگرافی دوره جنینی در ارزیابی وضعیت سلامت جنین که جزء جدایی ناپذیر مراقبت‎های دوران بارداری بوده توسط متخصصین محترم رادیولوژی به خوبی انجام می‎شود، اکو قلب جنین اصلی‌ترین روش تشخیص بیماری‌های قلبی پیش از زایمان است. بهترین زمان برای انجام اکوکاردیوگرافی جنین در کشور ما تا قبل از هفته نوزدهم بارداری است که جزئیات بیشتر در ادامه بیان شده است.

انجام اکو قلب جنین هیچ ضرری برای جنین و مادر ندارد و والدینی که به دلایل مختلف از سلامت قلب جنین و یا مادر باردار بسیار نگران و آشفته می باشند، با انجام اکوی قلب جنین در صورت نرمال بودن آسوده خاطر می‎شوند.

بیماری های بدو تولد قلبی شایعترین مشکلات جنینی هستند که عموما در بررسی های سونوگرافی دوران حاملگی تشخیص داده می‎شوند، این بیماری ها تبعات درمانی˛ اقتصادی˛ اجتماعی˛ روانی زیادی در پی خواهند داشت.

البته نیاز به توضیح نیست که دستگاه اکوکاردیوگرافی بسیار تخصصی تر از دستگاه های معمول سونوگرافی هستند. هر چقدر دقت دستگاه سونوگرافی اکو قلب جنین بالاتر باشد می تواند تصاویر بهتری از قلب جنین ارائه بدهد و به پزشک کمک میکند تشخیص صحیح‌تری داشته باشد.

اکوی قلب جنین از جمله اقداماتی است که به صورت تخصصی در مرکز رادیولوژی مهرسان با پیشرفته ترین دستگاه سونوگرافی انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی و تعیین نوبت در این مرکز با شماره تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۵ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

سونوگرافی جنرال بارداری یا ساولین سونوگرافی جنین

سونوگرافی اکوکاردیوگرافی قلب جنین چیست؟

اکوکاردیوگرافی قلب جنین یکی از روش‌های تشخیص اختلالات بدو تولد قلب جنین است که با کمک آن می‌توان ساختار قلب جنین را بررسی و بسیاری از اختلالات عمده را قبل از تولد نوزاد تشخیص داد.

آمادگی‌های لازم قبل از سونوگرافی اکو قلب جنین چیست ؟

حتما مطالعه کنید

  • برای سونوگرافی اکو قلب جنین در بارداری نیازی به نوشیدن آب و مثانه پر نمی‎باشد.
  •  بهتر است صبحانه یا غذای خود را کامل میل نمایید.
  • در صورت نداشتن دیابت بارداری استفاده آبمیوه یا شکلات قبل از سونوگرافی به موقعیت جنین و انجام اکو قلب کمک می‎کند.
  • یک ساعت پیش از اسکن به مرکز سونوگرافی مهرسان مراجعه نموده و آماده شوید.
  • چون بایستی شکم خود را از ناحیه ناف تا لگن لخت کنید؛ لذا، لباسی که در این روز بر تن می‎کنید به راحتی قابل تنظیم بوده و گشاد باشد.
  • از مراجعه به مراکز با کفش پاشنه بلند پرهیز کنید؛ بدون جواهرات و طلا بروید.
  • کلیه مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشید تا اگر مورد نیاز پزشک قرار گرفت، ارائه کنید.

ساعات کاری سونوگرافی مهرسان

شنبه تا چهارشنبه
8:00 الی 20:00
پنجشنبه‌ها
8:00 الی 14:00
جمعه‌ها
تعطیل

تماس سریع جهت نوبت‌دهی

مزایای انجام سونوگرافی اکو قلب جنین در کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان

مهمترین دلایل انجام سونوگرافی اکوکاردیوگرافی قلب جنین در دوران بارداری جهت تشخیص و بررسی اختلالات، مشکلات و ناهنجاری های ساختاری عملکردی قلب جنین است که با کمک آن می‌توان ساختار قلب جنین را بررسی و بسیاری از اختلالات عمده را قبل از تولد نوزاد تشخیص داد.

سوالات متداول مراجعه‌کنندگان در مورد سونوگرافی اکو قلب جنین

در زیر به برخی سوالات متداول در خصوص سونوگرافی اکو قلب جنین پاسخ داده شده است
چرا باید سونوگرافی اکو قلب جنین را انجام داد؟
Y
X

مادران باردار باید بدانند که در سونوگرافی اکوکاردیوگرافی قلب جنین اختلالات، مشکلات و ناهنجاری‎های قلب جنین بررسی می شود.

مناسب ترین زمان سونوگرافی اکو قلب جنین چیست؟
Y
X

بهترین زمان سونوگرافی اکو قلب جنین در بارداری در هفته های 18 الی 24 بارداری است و در صورتیکه جنین هر گونه ناهنجاری یا آریتمی داشته باشد به دلیل محدودیت در اجازه دستور سقط تنها تا هفته 19 بارداری فرصت دارد این سونوگرافی را انجام دهد.

چه کسانی باید سونوگرافی اکو قلب جنین را انجام دهند؟
Y
X

انجام اکوکاردیوگرافی جنین در دوران بارداری برای همه خانم های باردار الزامی نیست. اما زمانی که پزشک شما تشخیص بدهد که نیاز به این سونوگرافی است انجام آن برای شما ضروری‌ است. موارد اصلی که بالاترین خطر را دارند در مطلب اکوکاردیوگرافی قلب بررسی شده اند…

آیا سونوگرافی اکو قلب جنین برای جنین و بدن ضرر دارد؟
Y
X

تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ضرر داشتن سونوگرافی اکوی قلب جنین ثبت نشده است. البته برای انجام اکو از امواج فراصوت با فرکانس بسیار پایین استفاده می شود که هیچ گونه ضرر و عوارضی برای مادر و جنین ندارند.

آیا داشتن نسخه برای سونوگرافی اکو قلب جنین الزامی است؟
Y
X

اگرچه انجام این خدمت بدون نسخه و دستور پزشک امکان پذیر است ،‌اما به خانم های باردار عزیز پیشنهاد می‌کنیم تمام خدمات تخصصی بارداری را زیر نظر و با درخواست پزشک متخصص انجام دهند، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با پذیرش سونوگرافی مهرسان تماس بگیرید.

آیا سونوگرافی اکو قلب جنین مهرسان خوب است؟
Y
X

پاسخ به این سوال را شما مراجع محترم تعیین می‌کنید،‌ ولی بصورت کلی بله ، در سونوگرافی مهرسان خدمات با کیفیت مناسب و بالاتر از بسیاری از کلینیک ها و مراکز دیگر و در حد شان مراجعین محترم به واسطه بکارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا و همچنین کادر پزشکی متخصص که از رتبه های برتر بردهای تخصصی کشور هستند به مراجعین ارایه می‌شود.

بهترین سونوگرافی اکو قلب جنین در تهران کجاست؟
Y
X

پاسخ به این سوال را شما مراجع محترم تعیین می‌کنید، سونوگرافی مهرسان به عنوان بهترین مرکز سونوگرافی جنرال بارداری در شهرک غرب و غرب تهران خدمات با کیفیت مناسب و بالاتر از بسیاری از کلینیک ها و مراکز دیگر و در حد شان مراجعین محترم به واسطه بکارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا و همچنین کادر پزشکی متخصص که از رتبه های برتر بردهای تخصصی کشور هستند به مراجعین ارایه می‌شود.

بهترین سونوگرافی اکو قلب جنین در شهرک غرب کجاست؟
Y
X

پاسخ به این سوال را شما مراجع محترم تعیین می‌کنید،
با اینحال سونوگرافی مهرسان به عنوان بهترین مرکز سونوگرافی جنرال بارداری در شهرک غرب و غرب تهران خدمات با کیفیت مناسب و بالاتر از بسیاری از کلینیک ها و مراکز دیگر و در شأن شما مراجع محترم را به واسطه بکارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا و همچنین کادر پزشکی متخصص که از رتبه های برتر بردهای تخصصی کشور هستند به مراجعین ارایه می‌نماید.

سونوگرافی بارداری جنرال در تهران
General Ultrasound for Pregnancy - کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان

اولین سونوگرافی بارداری در هفته ۷ تا ۸ - سونوگرافی جنرال بارداری برای تشخیص وضعیت بارداری و اطمینان ازعدم وجود بارداری خارج از رحم در بهترین سونوگرافی غرب تهران

نوع خدمات: سونوگرافی بارداری

قیمت: 1490000

واحد پول: IRR

در صورتی که سوال دیگری دارید از متخصصین مهرسان بپرسید؟