کلینیک سونوگرافی مهرسان

بهترین مرکز سونوگرافی جنرال بارداری در تهران

از ابتدا تا پایان بارداری ، معمولاً ۳ یا ۴ سونوگرافی برای کنترل سلامت جنین و مادر الزامی می‌باشد. البته سونوگرافی‌های دوران بارداری به دو دسته تقسیم می‌شوند که دسته اول ضروری و دسته دوم اختیاری و برای کنترل بیشتر است ، به سونوگرافی های الزامی که باید هر مادر بارداری آنها را انجام دهد سونوگرافی جنرال بارداری یا سونوگرافی‌های ضروری حاملگی گفته می شود.

کلینیک مهرسان با بکارگیری پیشرفته ترین دستگاه ها و حضور آقای دکتر محسن عدولی یکی از بهترین مراکز برای انجام سونوگرافی های ضروری حاملگی (‌سونوگرافی جنرال حاملگی) می باشد.

امتیاز مراجعین به سونوگرافی جنرال بارداری مهرسان

(4/5)

سونوگرافی جنرال بارداری چه کاربردی دارد ؟

 های اولین سونوگرافی جنرال یا سونوگرافی های معمولی بارداری را می‌توان به متخصص رادیولوژی و سونوگرافی زبده ارجاع نمود ، یک متخصص سونوگرافی با بررسی اولین سونوگرافی بارداری می‎تواند بارداری داخل یا خارج رحمی، تشخیص و جلوگیری از بارداری مولار (پوچ) و سقط جنین، تعیین بارداری، رویت قلب و تخمین سن جنین و در کل دوران بارداری رشد جنین را مورد بررسی قرار می‎دهد.

اولین سونوگرافی جنرال بارداری به دلیل بررسی موارد مهم ذکر شده می‎توان جز‎ء یکی از مهمترین سونوگرافی ها به شمار آورد اما باید طبق دستور پزشک و به طور دقیق انجام شود، زیرا امواج مافوق صوت می تواند اثر حرارتی بر روی بافت های بدن داشته باشد.

تاکنون، هیچ گونه عوارض منفی در نوزادان به دلیل اولین سونوگرافی جنرال بارداری مشخص نشده است. معمولا سونوگرافی های جنرال بارداری زمان زیادی نمی برد و کاملاً بدون درد است. انجام سونوگرافی های معمولی حاملگی به موقع می تواند سلامت و حتی گاهی جنین را حفظ کند.

 

سونوگرافی جنرال بارداری یا ساولین سونوگرافی جنین

سونوگرافی جنرال بارداری چیست؟

 به سونوگرافی های الزامی از جمله سونوگرافی اول جهت تشخیص وجود جنین و ساک بارداری، سن جنین، بررسی ضربان قلب جنین، سونوگرافی جهت بررسی میزان مایع، بررسی هماتوم و سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل در بارداری که باید هر مادر بارداری آنها را انجام دهد سونوگرافی جنرال بارداری گفته می شود.

آمادگی‌های لازم قبل از سونوگرافی جنرال بارداری چیست ؟

حتما مطالعه کنید

  •  برای سونوگرافی های ضروری بارداری زیر سه ماه حتما باید مقدار زیادی آب بنوشید. با این کار سونوگرافی زودتر انجام می‌گیرد و تصاویر نیز وضوح بالاتری خواهند داشت
  • یک ساعت پیش از اسکن به مرکز سونوگرافی مهرسان مراجعه نموده و  آماده شوید.
  • چون بایستی شکم خود را از ناحیه ناف تا لگن، لخت کنید، لذا، لباسی در این روز بر تن کنید که به راحتی قابل تنظیم بوده و گشاد باشد.
  • از مراجعه به مراکز با کفش پاشنه بلند پرهیز کنید. بدون جواهرات و طلا بروید.
  • کلیه مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشید تا اگر مورد نیاز پزشک قرار گرفت، ارائه کنید.

ساعات کاری سونوگرافی مهرسان

شنبه تا چهارشنبه
8:00 الی 20:00
پنجشنبه‌ها
8:00 الی 14:00
جمعه‌ها
تعطیل

تماس سریع جهت نوبت‌دهی

مزایای انجام سونوگرافی جنرال بارداری در کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان

مهمترین دلایل انجام سونوگرافی جنرال جنین در دوران بارداری شامل تشخیص وجود جنین، ساک بارداری و محل آن، تعیین سن جنین، یک یا چند قلویی بودن جنین، تعیین جنسیت جنین، سلامت اندام ها، میزان مایع آمنیوتیک، محل جفت و بررسی هماتوم را نام برد.

سوالات متداول مراجعه‌کنندگان در مورد سونوگرافی جنرال بارداری

در زیر به برخی سوالات متداول در خصوص سونوگرافی جنرال بارداری پاسخ داده شده است
چرا باید سونوگرافی جنرال بارداری را انجام داد؟
Y
X

مادران باردار باید بدانند که در سونوگرافی جنرال بارداری یا سونوگرافی معمولی بارداری موارد زیربررسی می شود:

  • تعیین حاملگی و محل آن
  • تشخیص حاملگی خارج رحم
  • سن جنین
  • هماتوم
  • چندقلویی
  • جنسیت جنین
  • رشد و سلامت اندام ها
  • میزان مایع آمنیوتیک
  • محل جفت

مناسب ترین زمان سونوگرافی جنرال بارداری چیست؟
Y
X

بهترین زمان اولین سونوگرافی جنرال بارداری در هفته های 7 و 8 بارداری است و در هفته های بعدی طبق دستور پزشک متخصص زنان دیگر سونوگرافی های غربالگری و سونوگرافی های معمولی بارداری را انجام دهید.

چه کسانی باید سونوگرافی جنرال بارداری را انجام دهند؟
Y
X

سونوگرافی بارداری جنرال در وهله اول مخصوص مادرانی است که باردرای آنها به تازگی تشخیص داده شده و در هفته ۷ تا ۸ بارداری هستند

پس از آن نیز در طول بارداری در صورت تجویز متخصص زنان میتوان سونوگرافی حاملگی جنرال را انجام داد.

آیا سونوگرافی جنرال بارداری برای جنین و بدن ضرر دارد؟
Y
X

در حال حاضر سونوگرافی معمولی یا جنرال که تصاویر سیاه و سفید در اختیار پزشک قرار می دهد، بی خطرترین روش تصویربرداری در دوران بارداری است که اغلب برای تایید ضربان قلب ، رد هرگونه مشکل و یا حاملگی خارج از رحمی، تخمین سن بارداری، تعیین موقعیت جنین و تشخیص هماتوم و ... مورد استفاده قرار می گیرد .

آیا داشتن نسخه برای سونوگرافی جنرال بارداری الزامی است؟
Y
X

اگرچه انجام این خدمت بدون نسخه و دستور پزشک امکان پذیر است ،‌اما به خانم های باردار عزیز پیشنهاد می‌کنیم تمام خدمات تخصصی بارداری را زیر نظر و با درخواست پزشک متخصص انجام دهند، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با پذیریش سونوگرافی مهرسان تماس بگیرید.

آیا سونوگرافی جنرال بارداری مهرسان خوب است؟
Y
X

پاسخ به این سوال را شما مراجع محترم تعیین می‌کنید،‌ ولی بصورت کلی بله ، در سونوگرافی مهرسان خدمات با کیفیت مناسب و بالاتر از بسیاری از کلینیک ها و مراکز دیگر و در حد شان مراجعین محترم به واسطه بکارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا و همچنین کادر پزشکی متخصص که از رتبه های برتر بردهای تخصصی کشور هستند به مراجعین ارایه می‌شود.

بهترین سونوگرافی جنرال بارداری در تهران کجاست؟
Y
X

پاسخ به این سوال را شما مراجع محترم تعیین می‌کنید، سونوگرافی مهرسان به عنوان بهترین مرکز سونوگرافی جنرال بارداری در شهرک غرب و غرب تهران خدمات با کیفیت مناسب و بالاتر از بسیاری از کلینیک ها و مراکز دیگر و در حد شان مراجعین محترم به واسطه بکارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا و همچنین کادر پزشکی متخصص که از رتبه های برتر بردهای تخصصی کشور هستند به مراجعین ارایه می‌شود.

بهترین سونوگرافی جنرال بارداری در شهرک غرب کجاست؟
Y
X

پاسخ به این سوال را شما مراجع محترم تعیین می‌کنید،
با اینحال سونوگرافی مهرسان به عنوان بهترین مرکز سونوگرافی جنرال بارداری در شهرک غرب و غرب تهران خدمات با کیفیت مناسب و بالاتر از بسیاری از کلینیک ها و مراکز دیگر و در شأن شما مراجع محترم را به واسطه بکارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا و همچنین کادر پزشکی متخصص که از رتبه های برتر بردهای تخصصی کشور هستند به مراجعین ارایه می‌نماید.

سونوگرافی بارداری جنرال در تهران
General Ultrasound for Pregnancy - کلینیک سونوگرافی و رادیولوژی مهرسان

اولین سونوگرافی بارداری در هفته ۷ تا ۸ - سونوگرافی جنرال بارداری برای تشخیص وضعیت بارداری و اطمینان ازعدم وجود بارداری خارج از رحم در بهترین سونوگرافی غرب تهران

نوع خدمات: سونوگرافی بارداری

قیمت: 1490000

واحد پول: IRR

در صورتی که سوال دیگری دارید از متخصصین مهرسان بپرسید؟